🔁 Retourneren & Terugbetalingen – GadgetPlug

Laatst bijgewerkt: 10 november 2025

Bij GadgetPlug doen we er alles aan om onze klanten tevreden te stellen.
Is je bestelling toch niet helemaal wat je had verwacht? Geen probleem — je kunt binnen 30 dagen na ontvangst je product retourneren.
Op deze pagina lees je precies hoe dat werkt.


🕒 Retourtermijn

Je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.
Na aanmelding van je retour heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.

Tijdens deze bedenktijd mag je het product beoordelen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen.
Is het product gebruikt, beschadigd of incompleet? Dan kan er waardevermindering worden toegepast.


📦 Hoe retourneer ik mijn bestelling?

  1. Meld je retour aan
    Stuur een e-mail naar info@gadgetplug.nl met als onderwerp “Retouraanvraag”.
    Vermeld hierin:

    • Je bestelnummer

    • De reden van retour (optioneel)

    • Het product dat je wilt retourneren

  2. Verpak het product zorgvuldig

    • Gebruik bij voorkeur de originele verpakking

    • Voeg het bestelnummer of een print van de orderbevestiging toe

  3. Verzend het pakket

    • Stuur het retourpakket naar het retouradres dat je van ons ontvangt per e-mail

    • De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het gaat om een fout van onze kant (bijv. verkeerd of defect product)


💰 Terugbetaling

  • Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je binnen 14 dagen je aankoopbedrag terug.

  • De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald, tenzij anders overeengekomen.

  • Eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling worden alleen vergoed als je de volledige bestelling retourneert.


⚙️ Uitzonderingen op het herroepingsrecht

Sommige producten kunnen niet worden geretourneerd, zoals:

  • Artikelen die om hygiënische redenen niet kunnen worden teruggenomen (bijv. geopende oordopjes)

  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn of op maat zijn gemaakt

  • Artikelen die door gebruikssporen of schade niet meer verkoopbaar zijn


🧾 Defect of verkeerd artikel ontvangen?

Is je product beschadigd aangekomen of heb je een verkeerd artikel ontvangen?
Stuur dan binnen 48 uur na ontvangst een e-mail met foto’s van het product naar info@gadgetplug.nl.
Wij zorgen voor een passende oplossing — kosteloos en zo snel mogelijk.


📩 Contact

Heb je vragen over retourneren of terugbetalingen?
Neem gerust contact met ons op via:

📧 info@gadgetplug.nl
🌐 www.gadgetplug.nl